The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τραγούδια- Songs. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τραγούδια- Songs. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Peppa pig cake


Σαν σήμερα πριν από τέσσερα χρόνια, γεννήθηκε η Χαρά μας. Τέσσερα όμορφα χρόνια γεμάτα αγάπη και υπέροχες στιγμές. Να είσαι καλά γατάκι μας, να έχεις μια ευτυχισμένη ζωή και πάντα να υπάρχουν δίπλα σου άνθρωποι που αγαπάς και σε αγαπάνε.

Happy birthday!!!! Today is my sweat daughter's birthday, she is turning four!!! She has made our lives wonderful. Thank you for every sweet memory you have given us. 

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Για την μικρή μου καρδιά!-For my sweetheart!


 Τρία χρόνια πριν η Χαρούλα με έκανε μανούλα. Από τότε μέχρι σήμερα μου έχει χαρίσει πολλές στιγμές..... στιγμές γεμάτες αγάπη, στιγμές που σε κάνουν να γελάς, στιγμές που σε συγκινούν, στιγμές που σε κουράζουν, στιγμές που σε κάνουν περήφανο, στιγμές που ομορφαίνουν την ζωή..... δεν θα άλλαζα ούτε μια στιγμή, δεν θέλω να χάσω ούτε μια στιγμή....
Πότε πέρασαν τρία χρόνια!!!! Σαν χθες μου φαίνεται που γυρίσαμε από το νοσοκομείο.
Κοριτσάκι μου γλυκό και αγαπημένο να είσαι υγιής και να έχεις μια όμορφη ζωή, γεμάτη με στιγμές σαν αυτές που απλόχερα έχεις χαρίσει σε όλους εμάς που μεγαλώνουμε μαζί σου.... Σε ευχαριστώ για κάθε μας στιγμή και σου υπόσχομαι πως θα είμαι δίπλα σου πάντα,  όσο κοντά ή όσο μακρυά και αν βρίσκομαι.

Αυτή είναι η τούρτα που έφτιαξα για την μικρή μου, την κόψαμε το πρωί στο σταθμό. Σε άλλη ανάρτηση θα σας πω για την διαδικασία.

Και ένα τραγούδι που της αρέσει να ακούει και να τραγουδάει... μικρή μου καρδιά...



Chara came into my life 3 years ago and she made me mammy...Ever since she has given me so much, many moments full of love, moments that make you laugh, that make you proud, that make you feel moved or tired, moments that make your life more beautiful.....I would not change not a single one of them, I don't want to miss any of them.... 
Time goes by so quickly! I can't believe she turns 3 today!
My sweet girl, I wish that you are always healthy and that you have a beautiful life, full of happiness. Thank you for every moment and I promise that I will always stand by you no matter how far I am!

This is the cake that I made for my sweetheart. I will post the recipe another time. 


Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Γιουβέτσι με γαρίδες (κριθαρότο) - Orzo with shrimp


Σήμερα έχω νεύρα με τις ασφαλιστικές εταιρίες ,στις οποίες κάνεις συμβόλαιο μέσω διαδικτύου και όταν λήγει το εξάμηνο συμβόλαιο ανανεώνουν μόνες τους, τραβάνε ωραιότατα τα χρήματα από την κάρτα σου, αφού δεν τους ενημέρωσες ότι δεν θες να συνεχίσεις την συνεργασία.... Έτσι βρέθηκα με δύο ασφάλειες για το αυτοκίνητό μου, τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα λες να μην το έκανε μόνη της η εταιρία  και να φταίει ο άντρας μου;;;; νέα οδηγός βλέπετε... με δίπλωμα από το 2004, που λίγες μέρες πριν τα 30 αποφάσισε να βγει στους δρόμους.... Ακόμα έχω νεύρα για όλους αυτούς που παίζουν με το μέλλον μας, αλλά πιστεύω πως έτσι αηδιασμένοι με τους πολιτικούς είστε όλοι.
Και είμαι πολύ κουρασμένη από την Χαρούλα, η οποία με έχει κάνει άλογο τις τελευταίες μέρες... το γλυκό μου!!!!

Για σήμερα σας έχω ένα πεντανόστιμο πιάτο με γαριδούλες γιουβέτσι. Είναι συνταγή από ένθετο της εφημερίδας Πρώτο Θέμα, Μεσογειακή και Ελληνική Κουζίνα από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο. 

Υλικά:

1 κιλό γαρίδες
1 ψιλοκομμένο κρεμμύδι
1/2 φλ. ελαιόλαδο
1/2 φλ. φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
2 σκελίδες σκόρδο
2φλ. ντομάτες ξεφλουδισμένες, ξεσποριασμένες και κομμένες σε κύβους
1 κσ ντοματοπελτέ
1/2 φλ. ξηρό λευκό κρασί (εγώ έβαλα κονιάκ)
1/4 φλ. μαϊντανό
1/2 κγ ρίγανη
250γρ κριθαράκι
150γρ φέτα
150γρ κεφαλοτύρι
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τις γαρίδες από το κέλυφος τους αφήνοντας άθικτη την ουρά (ή χρησιμοποιώ κατεψυγμένες- καθαρισμένες). Σε μια κατσαρόλα βράζουμε τα κεφάλια από τις γαρίδες για 3 λεπτά. Στραγγίζουμε και κρατάμε το νερό, το οποίο θα το χρησιμοποιήσουμε αργότερα για να βράσουμε το  κριθαράκι.Σε ένα τηγάνι σοτάρουμε το ξερό κρεμμύδι μέχρι να γίνει διάφανο, προσθέτουμε τα κρεμμυδάκια και το σκόρδο και συνεχίζουμε το σοτάρισμα για άλλα δυο λεπτά. Προσθέτουμε την ντομάτα, το κρασί, τον μαϊντανό, την ρίγανη, αλάτι και πιπέρι. Σκεπάζουμε και σιγοβράζουμε μέχρι να πήξει η σάλτσα. Βάζω την σάλτσα σε ένα πήλινο σκεύος ή ταψί. Ρίχνω το κριθαράκι, τις γαρίδες , ανακατεύω, προσθέτω τα τυριά και νερό (1 ποτήρι) από αυτό που στο οποίο έβρασα τα κεφάλια (μην ρίξτε πολύ νερό, καλύτερα να προσθέσετε αν χρειαστεί- μόνο κρατήστε το ζεστό.) Ψήνω στο φούρνο μέχρι να βράσει το κριθαράκι για περίπου 20-25 λεπτά στους 220 βαθμούς.

Και ένα τραγούδι επίκαιρο και συγκινητικό
Η Κυβέρνηση
Στίχοι: Γιώργος Δουλτσίνος
Μουσική - Ερμηνία : Γιάννης Ζουγανέλης




I got really nervous today. I had insured my car via internet and decided to make a new insurance. The insurance company renewed my contract without letting me know and I had already made another contract with another company! And now I have two contracts! Now that I think of it maybe my husband is to blame! He may think that I am a dangerous driver! You see I am a new driver even though I got my license 8 years ago!
Furthermore I am really tired because lately my sweet daughter has been too naughty!

This recipe is a delicious orzo dih with shrimps (by Skarmoutsos). An ideal mediterranean dish for hot summer days!

Ingredients:

1 kg shrimps
1 onion, finely chopped
1/2 cup olive oil
φλ. spring onions, finely chopped
2 garlic cloves
2cups tomatoes, peeled, deseeded, diced
1 Tbsp tomato paste
1/2 cup dry white wine (I used cognac instead)
1/4 cup parsley
1/2 tsp oregano
250gr.orzo
150gr. feta
150gr. kefalotiri (hard salty greek cheese)
salt and pepper

Directions:
Remove shells from shrimps leaving their tails intact.(or use frosted unshelled ones). In a saucepan  bring  heads to a boil for 3minutes. Drain them and set the stock aside(we will cook orzo in it).In a frying pan sautee onion until translucent, add spring onions and garlic. Sautee for another 2 minutes. Add wine, tomato, parsley, oregano. Season with salt and pepper. Cover and simmer until sauce gets thick. Pour sauce in a baking pan and   place orzo, shrimps. Stir well. Add cheese and 1 glass of the stock(maybe you will have to pour more hot stock later.) Cook in oven until orzo is done for about 20-25  minutes to 220C.

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

25η Μαρτίου-25th March



The 25th of March is a special day for us Greeks!We celebrate the declaration of the greek revolution, the beginning of the greek war of independence from Ottoman rule. The war lasted from 1821 to 1832 when Greece finally got its freedom after so many years of slavery(since 1453!). We also celebrate the Annunciation that is the anouncement by the angel Gabriel to Virgin Mary that she would conceive and become the mother of Jesus.

The song is written by a great writer and intellectual,Rigas Feraios, who tried to encourage greek people to fight for their freedom!

For how long, o brave young men, shall we live in fastnesses,
Alone, like lions, on the ridges in the mountains?
Shall we dwell in caves, looking out on branches,
Fleeing from the world on account of bitter serfdom?
Abandoning brothers, sisters, parents, homeland
Friends, children, and all of our kin?
[...]

Better one hour of free life,
Than forty years of slavery and prison.



Σύμη - Symi island 



Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Το αγγελούδι μας έγινε 2-Our little angel turns two!

Πέρασαν δύο χρόνια, δύο υπέροχα χρόνια από εκείνο το Σαββατιάτικο απόγευμα .... Ήμουν πολύ τυχερή. Ήρθε μια εγκυμοσύνη στην ζωή μου χωρίς να ανγχωθώ, πέρασαν 8 μήνες χωρίς κανένα πρόβλημα και ήρθε η μικρή Χαρά στην ζωή μας ένα απόγευμα Σαββάτου, βιαζόταν η μικρή μας. Η ημέρα της γέννας ήταν υπέροχη, πέρασα τους περισσότερους πόνους σπίτι μου μαζί με τις αδερφούλες μου και τον ανιψιό μου. Μετά ένας γρήγορος φυσιολογικός τοκετός, υπέροχες στιγμές. Ο πόνος ξεχάστηκε την στιγμή που σταμάτησε. Και μετά μια καινούργια ζωή ξεκίνησε και για τους τρεις μας. Οι προτεραιότητες άλλαξαν, όλα άλλαξαν. Ένα χαμόγελό της και όλα φωτίζονται, μια αγκαλιά της και όλα χρωματίζονται. Και τώρα η μικρή Χαρά μεγάλωσε, έγινε δύο ετών , την ώρα που προσπαθώ να γράψω αυτήν την ανάρτηση, καθαρίζει μανταρίνια και διαρκώς πειράζει τον υπολογιστή φωνάζοντας δικός μου, δικός μου.....
Σε ευχαριστούμε Χαρά μας για τις στιγμές που έχουμε ζήσει κοντά σου και σου υποσχόμαστε ότι θα είμαστε δίπλα σου πάντα, φύλακες άγγελοι.

Η τούρτα της:


και ένα τραγούδι που ζητάει συνέχεια:


Two wonderful years have passed since that special Saturday afternoon.... I was so lucky! My pregnancy was a nice and carefree period, then my little daughter came to this world changing our lives forever. The day of her birth was so beautiful...I spent most of it at home with my sisters and nephew. The labor took such a little time that the pain was forgotten instantly! Our new life had just begun. Our priorities have changed, actually everything has changed! Her smile, her hug brightens our day! Now she is getting older and while I am trying to write this post she puts her fingers on the pc yelling "it's mine, it's mine!".....
We thank you for all the moments that we have shared with you and we promise that we will always stand by you as your guardian angels.

Her birthday cake:
her favourite song:


Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Top 10

Στο παιχνίδι μας κάλεσαν οι : Ελπινίκη, Vita, Mari και όπως πάντα καθυστερημένες .....


Τα αγαπημένα της Μανουσίνας - Manousina's favourites 


1)Αγαπημένο βιβλίο/Favourite book: Πριμαρόλια, Κακούρη Αθηνά/"Primarolia"Kakouri Athina

2)Αγαπημένη πόλη/Favourite city: Χανιά/Chania(Crete)



3)Αγαπημένο γλυκό/Favourite dessert: Τιραμισού/Tiramisu


4)Αγαπημένο άρωμα/Favourite perfume:το άρωμα του φρεσκοψημένου ψωμιού/the perfume of fresh baked bread

5)Αγαπημένο τραγούδι/Favourite song: ένα από τα πολλά :Ο σουλτάνος της Βαβυλώνας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας/The sultan of Babylon byL.Machairitsas


6)Αγαπημένος προορισμός/Favourite destination: εκεί που δεν έχω πάει..../the places I have never been to


7)Αγαπημένη εκπομπή/Favourite TVshow: NCIS, CSI.......


8)Αγαπημένο μπλογκ/Favourite blog: Το Sugar Buzz της γλυκιάς Αθηνάς


9)Αγαπημένο φαγητό/Favourite meal: Ζυμαρικά ...../Pasta


10)Αγαπημένη ανάρτηση/Favourite post: Τούρτα ωδή στο φουντούκι/An ode to hazelnut


Τα αγαπημένα της Λένιας - Lenia's favourites:

1)Αγαπημένο βιβλίο/Favourite book: "Η δύναμη του τώρα"/Eckhart Tolle, "The power of now"

2)Αγαπημένη πόλη/Favourite city: Ρώμη/Rome


3)Αγαπημένο γλυκό/Favourite dessert:Μηλόπιτα/Applepie

4)Αγαπημένο άρωμα/Favourite perfume:το άρωμα της βρεγμένης γης/the fragnance of wet earth


5)Αγαπημένο τραγούδι/Favourite song:A river flows in you by Yiruma


6)Αγαπημένος προορισμός/Favourite destination: Ιταλία/Italy


7)Αγαπημένη εκπομπή/Favourite TVshow: "Εγκλήματα"/"Crimes"


8)Αγαπημένο μπλογκ/Favourite blog:Πάρα πολλά!/Far too many!


9)Αγαπημένο φαγητό/Favourite meal: Ζυμαρικά ...../Pasta

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Καλές γιορτές!-Happy Holiday Season!


Γεια χαρά, αγαπημένοι μας φίλοι και φίλες! Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά! Το μπλογκοσπιτάκι μας θα παραμείνει για λίγες μέρες κλειστό λόγω διακοπών! Θα επανέρθουμε δριμύτερες με νέες και λαχταριστές λιχουδιές τη νέα χρονιά!
Η Μανουσίνα και η Λένια σας εύχονται ολόψυχα να περάσετε όμορφα αυτές τις άγιες μέρες και να απολαύσετε γλυκιές στιγμές! Μην ξεχνάτε ότι η ευτυχία βρίσκεται στα πιο απλά πράγματα, σε αυτά που δεν στοιχίζουν πολλά...ένα τραπέζι με την οικογένεια μαζεμένη τριγύρω, ένα παιδικό χαμόγελο, οι φλόγες της φωτιάς στο τζάκι, ο ήχος της βροχής και η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος, ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα είναι όλα πολύτιμα και γεμίζουν την καρδιά μας χαρά...
Είθε η ζωή μας να είναι φωτεινή σαν το άστρο της Βηθλεέμ!Και γαλήνια σαν την μελωδία αυτού του υπέροχου κομματιού που σας αφιερώνουμε με πολλή αγάπη!

Υ.Γ. Το κουταβάκι της φωτογραφίας είναι η "Τζόγια"μου που είχα βρει πριν 2μήνες στα σκουπίδια!Μεγάλωσε πολύ το κουτσουνάκι μου,ε;


Hello, our dear friends! We hope you are fine! Our blog-house will be close for a few days due to christmas holidays! We will be back with many yummy dishes next year!
Manousina and Lenia wish you a wonderful Holiday Season! We hope you have a good time and enjoy yourselves as much as you can! Happiness doesn't cost a thing! You can find it in simple things...a baby's smile, a magical sunset, a family gathering, the sound of the rain, the smell of wet earth are priceless moments that fill our hearts with joy...
May the star of Bethlehem lighten our lives!May our lives be as serene as the melody of this great song that we dedicate to you! With all our love...

P.S. The cute puppy you see in the picture is my "Gioia". I found her in a garbage can two months ago. Do you remember? She has grown up, hasn't she?


Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Το τανγκό των Χριστουγέννων -Christmas tango


Είχα να πάω στον κινηματογράφο από την περίοδο της εγκυμοσύνης μου, βλέπετε τότε είχαν " απαγορεύσει" στις έγκυες να πηγαίνουν σε κλειστούς χώρους με πολύ κόσμο λόγω της γρίπης.... Μετά ήρθε η Χαρά και εγώ σαν χαζομαμά, δεν θέλω να πηγαίνω κάπου χωρίς αυτήν. Αυτή την ταινία όμως, έπρεπε να την δω. Από την πρώτη φορά που άκουσα την μουσική της, από την πρώτη φορά που είδα το trailer, σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δω αυτή την ταινία. Και την είδα. Και έκλαψα με μαύρο δάκρυ, την ευχαριστήθηκα.
Μια υπέροχη ταινία, με ατμοσφαιρική φωτογραφία, χαρισματικούς ηθοποιούς.
Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα. Μην ξεχάσετε τα χαρτομάντηλα.

Σκηνοθεσία Νίκος Κουτελιδάκης
Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Στάνκογλου, Γιάννης Μπέζος, Αντίνοος Αλμπάνης, Βίκυ Παπαδοπούλου
Όλοι οι συντελέστες της ταινίας εδώ.
Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γιάννη Ξανθούλη


It had been such a long time since I last went to the cinema. Ever since my daughter's birth I couldn't go beacause I did not want to go anywhere without her. But this film was a must see!From the moment I heard its soundtrack and saw the trailer, I said to myself that I should not miss it! I saw it, I cried a lot, I really enjoyed it!
A great movie with a wonderful cast!
I recommend it! Don't forget the tissues for drying your tears!



Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Για την Χαρά μου - For my little baby


Χρόνια πολλά μικρή μου Χαρά, να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!!

Today is my little daughter's nameday.
I dedicate to her this song 
My dear angel i wish you all the best.


Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Διακοπές - Holidays !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Αγαπητοί μπλογκόφιλοι, ήρθε η ώρα να σας αποχαιρετήσω. Οι διακοπές μου ξεκινούν σήμερα επιτέλους. Δεν θα αποκαλύψω τον προορισμό μου! Θα τον καταλάβετε όταν επιστρέψω, θα σας ξεναγήσω με ειδική ανάρτηση στα μέρη που θα σεργιανίσω! Εγώ μπορεί να λείπω, αλλά οι νοστιμιές θα συνεχίσουν να «ανεβαίνουν».  Έχω ήδη μαγειρέψει κάποια καλούδια που θα ανεβάζει η αδερφούλα μου, η Μανουσίνα!
 Εύχομαι σε όλους και σε όλες να περνάτε όμορφα και να χαίρεστε την κάθε στιγμή σας!
Σας φιλώ,
Λένια!

My dear blog-friends,  it’s time to say goodbye! My vacation starts today! I won’t reveal  my destination! You will find out when I come back! I am going to post pictures of the places I am going to visit! I may be absent but the blog is at my sister’s good hands! I have already cooked some dishes and Manousina is going to post them for me. I wish you have a lovely time and enjoy every single moment!
Many kisses,
Lenia!


Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Έχουμε νικητές!!!! - And the winners are…

Καλό μήνα!!!
Φίλοι μου, σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τεράστια συμμετοχή σας στον διαγωνισμό μας και για τις ευχές σας.
Η θεά τύχη και το χεράκι της Χαράς έβγαλαν νικητές!!!!!!
Για το Kitchen της Nigella Lawson , νικήτρια είναι η lora_85@yahoo.it ενώ το βιβλίο 64 Εδώδιμα του Δημήτρη Σκαρμούτσου κέρδισε η Tante Kiki. Συγχαρητήρια κορίτσια, να είστε πάντα τυχερές!!!! Περιμένω mail με την διεύθυνσή σας στο : tithafamesimera@gmail.com.
Και ένα αγαπημένο τραγουδάκι , το Κοιτάς μακρυά από τα Υπόγεια Ρεύματα.



Have a great month everybodyDear friendsthank you so much for your wishes and the massiveparticipation in our contest. My little daughter’s hand and the goddess of fortune have decided that lora_85@yahoo.it is the lucky one who won Nigellas book and Tante Kiki the greek one!Congratulations, girls! I hope you are always lucky! I ‘ll be waiting for your email address at tithafamesimera@gmail.com .

 

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Η δικιά μας ευχή - Our wish



Αφιερώνουμε τη σημερινή ανάρτηση στην τρίτη ηλικία…σε αυτούς στους οποίους οφείλουμε την ύπαρξή μας και δεν πρέπει να τους ξεχνάμε!Τέτοιες άγιες μέρες είναι πολλοί που ζουν μόνοι, ανήμποροι, γερασμένοι, ξεχασμένοι και παραμελημένοι…Τι κρίμα! Η γήρανση από μόνη της είναι μια επώδυνη διαδικασία, ένας εκφυλισμός της ανθρώπινης ύπαρξης…αυτοί τουλάχιστον που κουβαλούν τόσα χρόνια και βάσανα στην πλάτη τους, αυτοί είναι που έχουν μεγαλύτερη την ανάγκη μας…Ας μην τους ξεχνάμε λοιπόν και ας προσπαθήσουμε να τους απαλύνουμε τον πόνο, να σταθούμε δίπλα τους, να τους γλυκάνουμε τη ζωή…Μην λησμονάμε εξάλλου ότι και μεις κάποια στιγμή θα βρεθούμε στη θέση τους! Έτσι είναι η ζωή…
Σας ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας Χρόνια Πολλά και Καλά!Μακάρι το αναστάσιμο φως να φωτίζει τις ζωές σας και να σας καθοδηγεί σωστά!

We dedicate this post to the elderly…to those we owe our existence! These holy days there are many old people who live all alone, neglected, helpless and frustrated…What a shame! Aging by itself is a painful procedure, a degeneration of human existence….Those who are old and loaded with years and burdens of life need us the most. So, let’s try not to forget them, let’s try to ease their pain, stand by them and make their lives sweeter…Keep in mind that we are going to be in their shoes sooner or later!That’s life….
We wish you all the best! May the light of resurrection guide your lives! Happy Easter!

Ευανθία Ρεμπούτσικα, Το αστέρι κι η ευχή
The Star and The Wish" by Evanthia Reboutsika
Lenia -  Manousina

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Εκκρεμμότητες

Αφού πέρασε και του Αγίου Βαλεντίνου, είπαμε πόσο πολύ αγαπιόμαστε, ήρθε η ώρα  να τακτοποιήσω κάποιες εκκρεμμότητες. 
Πρώτον: η κοπή της βασιλόπιτας των Greek Food Bloggers ή μάλλον η κοπή των βασιλόπιτων, τρεις παρακαλώ !!!! Και οι τρεις ήταν υπέροχες!!!! 

Μια κλασσική από τις Συνταγές της Καρδιάς

Μια που λυπόσουν όταν την έκοβες από την Νίκη
και μια αλλιώτικη, εναλλακτική σοκολατένια πίτα από την Αθηνά.
Την βραδιά την διοργάνωσε ο Γιώργος, στον οποίο αξίζουν συγχαρητήρια και για την ιδέα και για την υλοποίησή της.
Ήμουν και τυχερή εκείνη την βραδιά γιατί εκτός από το γεγονός ότι γνώρισα από κοντά πολλούς από εσάς, κέρδισα σε κλήρωση ένα κρασάκι Σαμιώτικο, ευγενική χορηγία του Γιώργου.

Και μην νομίζετε ότι αυτό ήταν το μοναδικό δωράκι που έφερα στο σπίτι..... Είχα το πολύ όμορφο μπισκότο της Βίκυς, το πεντανόστιμο αμυγδαλωτό της Μαρίας, την διαφορετική μαρμελάδα της Ξανθής, Ελαιόλαδο και πράσινο σαπούνι από την Σάμο του Γιώργου. Εγώ χάρισα στους παρευρισκόμενους μια αναμνηστική κάρτα ποδιά την οποία  η Βιβή που η φαντασία της δουλεύει στο φουλ την έκανε σημειωματάριο για την κουζίνα!!!

Ελπίζω να είμαστε καλά να ξαναβρεθούμε του χρόνου και να είμαστε περισσότεροι. 
Δεύτερον το δωράκι της  Ελπινίκης και της Μαρίας, σας ευχαριστώ πολύ, που μου δίνετε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας 10 πράγματα που αγαπάω. Η Βιβή έγραψε 10 λουλούδια που αγαπάει έτσι και εγώ θα σας πω 10 τραγούδια τα οποία όταν τα ακούω με ταξιδεύουν στον χρόνο, το καθένα για το δικό του λόγο, το καθένα με τον δικό του πόνο. Μην ανησυχείτε δεν θα τα τραγουδήσω εγώ αν και πολύ θα το ήθελα....

1. Ρομάντζο, Χαρούλα Αλεξίου
2. Ημερολόγιο Μοναξιάς, Γιάννης Πάριος
3. Καινούργια ζάλη, Τρύπες
4. Οι ψυχές και οι αγάπες, Βασίλης Παπακωνσταντίνου
5. Non amarmi, Aleandro Baldi
6. I belong to you, Eros Ramazzotti Anastacia
7. Ο σουλτάνος της Βαβυλώνας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
8. Είπα στους φίλους μου για σένα, Ελεονώρα Ζουγανέλη, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
9. Το παράπονο, Ελευθερία Αρβανιτάκη
10. Καλύτερα μαζί σου και τρελός, Στράτος Διονυσίου

Θα μπορούσα να συνεχίσω αυτόν τον κατάλογο με τα πολύ χαρούμενα τραγούδια, αλλά φοβάμαι ότι αν δεν έχετε ήδη κόψει φλέβες, έχετε πάρει χαρτομάντηλα. Προσπαθώντας να βρω τα αγαπημένα μου τραγούδια, συνειδητοποίησα ότι όλα έχουν μια νότα χαράς και αισιοδοξίας!!!! Τι να κανούμε μας αρέσει να πονάμε!!!!! Μαθαίνοντας τι τραγούδια ακούει κάποιος ερχόμαστε λίγο πιο κοντά του. Για αυτό θα αλλάξω το παιχνίδι και θα ζητήσω από δέκα μπλογκόφιλους να μας πουν τα 10 πιο αγαπημένα τραγούδια τους, τραγούδια που τα έχουν συνδέσει με στιγμές της ζωής τους. Αν κάποιος που δεν είναι στην λίστα επιθυμεί να παίξει, εννοείται μπορεί....
Donkey and the carrot
Κουζινο εξερευνήσεις
Και λοιπόν;Και συνεπώς;Και γι'αυτό;
Tante Kiki
MARI PLATEAU
Marina's life and family
Aroma Vanillias
άρωμα Γυναίκας.....
H μάνα του ... λόχου
γλυκές ιστορίες




Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ό,τι αγαπάω εγώ παχαίνει !!!!!!



Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι,

κάνε μου απόψε μουσακά.

Δεν σου ζητάω πολύ να ψήσεις

λίγα ζητώ: δύο ταψιά.


Αν είν' η υγεία μου σακατεμένη,

φταίει το πάχος κι όχι εσύ.

Ό,τι αγαπάω εγώ παχαίνει

κι όσο κι αν φάω, δεν μου αρκεί.



Όσες μπριζόλες έχω γνωρίσει

έφυγαν δίχως να ''πούνε κιχ'',

κι όμως δεν έχω καμιά μασήσει

με δυο μπουκιές τις έχω καταπιεί.



Αν η κοιλιά μου, είναι πρησμένη

φταίει ο χοίρος, και το κρασί.

Ό,τι αγαπάω εγώ παχαίνει

θέλω να φάω κι ένα αρνί.



Όποια και να 'σαι, κόκορα φτιάξε,

δυο μπούτια δωσ' μου τρυφερά,

λίγο η πείνα να ξαλαφρώσει,

κι ύστερα πιάσε κι έναν χαλβά.



Αν είν' η μούρη μου σοροπιασμένη,

δε φταίει η τούρτα με σαντιγί.

Ο μπακλαβάς σου που με τρελαίνει

και για επιδόρπιο, ραβανί.

Το παραπάνω άσμα ψαρεύτηκε από το http://forum.kithara.gr/index.php?topic=18242.25 και δημιουργός του φαίνεται να είναι ο Βραζίλης !!!!
Δεν είναι τέλειο;;; Και μην ξεχνιόμαστε, όποιος χρειάζεται συνταγή για μουσακά εδώ
Και το κανονικό τραγούδι από τον Πουλόπουλο "Όποια και να είσαι"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder