The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ψάρι- Fish. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ψάρι- Fish. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ζυμαράκια με σολομό και λαχανικά-Pita breads with salmon and veggies


 Ένα φαγητάκι γρήγορο και νόστιμο, με τον αγαπημένο μου σολομό, τροφή πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα και σπανάκι ...... Εγώ το τρώω και σαν μεσημεριανό αλλά και για βραδινό αν πέσει μεγάλη πείνα. Ξεχειλίζει γεύσεις.....

Υλικά:
2 ζυμαράκια ολικής άλεσης
3 φέτες μελιτζάνα
3 φέτες ντομάτα
60γρ φρέσκος σολομός
1 χούφτα φρέσκο σπανάκι
70γρ μοτσαρέλα τριμμένη

Εκτέλεση:

Ψήνω στην τοστιέρα τις μελιτζάνες, τον σολομό και τα ζυμαράκια(στα ζυμαράκια βάλτε λίγο λαδάκι, μισή κουταλίτσα, ειδικά αν έχετε κάποιο αρωματισμένο, εγώ έβαλα λαδάκι από τις λιαστές ντομάτες), όταν θα είναι έτοιμα,στο ζυμαράκι της βάσης βάζω το τυράκι, τον ψημένο σολομό, τις μελιτζάνες, τις ντομάτες, το σπανάκι και από πάνω το άλλο ζυμαράκι, το αφήνω στην τοστιέρα για 2-3 λεπτά και είναι έτοιμο.


This is such a tasteful and easy dish! It is made in just a few seconds and you can have it as a light lunch or dinner ! Salmon, my favorite fish, is rich in omega 3 fatty acids and is good for your health! I admit that I am a huge salmon fan!
Take care, my dear friends!

Ingredients:
2 whole wheat pita breads
3 eggplant slices
3 tomato slices
60 gr. fresh salmon
1 handful of fresh spinach
70 gr. mozzarella, shredded

Directions:

Toast eggplant slices, salmon fillet and pita breads (brush breads with olive oil before toasting). When ready, sprinkle on the first pita bread the cheese, place salmon, veggies and top with the other pita bread. Then toast for another 2-3 minutes. Enjoy a simple and healthy meal!

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Ριζότο με σολομό, κολοκύθα και άρωμα δυόσμου-Mint scented salmon pumpkin risotto


Το πόσο μου αρέσει ο σολομός το έχετε καταλάβει, δύσκολα θα περάσει εβδομάδα και να μην φάω. Και τον τελευταίο καιρό φτιάχνω πολύ συχνά ριζότο καθώς το ρυζάκι είναι μια τροφή χωρίς γλουτένη. Το συγκεκριμένο το απόλαυσα, η δροσιά του δυόσμου με την νοστιμιά του σολομού με ικανοποίησαν απόλυτα. Να είστε καλά!

Υλικά :

200γρ καπνιστός σολομός
1 φλ κολοκύθα τριμμένη
1 ξερό κρεμμύδι
1 κόκκινη πιπεριά
1φλ ρύζι
2 κσ ελαιόλαδο
1 χούφτα δυόσμο
Ζεστό νερό
αλατι
πιπέρι

Εκτέλεση:

Σε ένα τηγάνι βάζω το ελαιόλαδο και το ψιλοκομμένο κρεμμύδι μέχρι να γίνει διάφανο. Στην συνέχεια προσθέτω την πιπεριά και την τριμμένη κολοκύθα.
Προσθέτω το ρύζι και τα 3/4 από τον δυόσμο ανακατεύω και ρίχνω ένα φλυτζάνι νερό, ανακατεύω σχεδόν συνέχεια, όταν το ρύζι πίνει το νεράκι προσθέτω επιπλέον. Τρία λεπτά πριν βγάλω το ρύζι (θέλει όσο χρόνο λέει στην συσκευασία) προσθέτω τον σολομό τεμαχισμένο.
Κατεβάζω το τηγάνι από την φωτιά και ρίχνω τον υπόλοιπο δυόσμο ψιλοκομμένο. Σερβίρω και το τρώω πριν κρυώσει


I guess you must have noticed how much I love salmon! I eat it every single week! Lately I have been making lots of risottos since rice is gluten free. In this risotto I combined my beloved fish with pumpkin and the freshness of mint. My taste buds threw a party when I ate it! This is an autumn hit in my house!
Take care,my good friends!

Ingredients :


200 gr. smoked salmon, finely chopped
1 cup pumpkin, grated
1 red onion, finely chopped
1red pepper, finely chopped
1cup rice
2 Tbsp olive oil
1 handful of mint leaves, finely chopped
Hot water
salt and pepper


Directions:


In a frying pan heat olive oil and saute onion until translucent. Then add pepper and pumpkin. Stir. Add rice and 3/4 of the mint leaves. Stir and pour a cup of water. Keep stirring. When water is absorbed, add some more. Cook according rice package instructions. Three minutes before the end add salmon. Remove from heat and top with mint. Serve and enjoy immediately!

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Πατατοσαλάτα με σολομό και πιπεριές-Salmon pepper potato salad



Επιτέλους μπήκα στην κουζίνα !!!!!! Όλε, Όλε!!!!! Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό δεν περνάω και πολύ χρόνο στην κουζίνα. Δεκαπέντε μέρες στην Κρήτη δεν μπορώ να πω ότι μαγείρεψα, η πεθερούλα μου μας φρόντιζε καθημερινά, αν και την δυσκόλεψα λιγάκι φέτος, αφού έχω αλλάξει πολλά πράγματα στην διατροφή μου. (Μου έφτιαξε μια ψαρόσουπα......, δυο μέρες τραγούδαγα!!!!!) Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά δεν καταφέρουμε να επιστρέψουμε από την Κρήτη όπως φύγαμε, το τσιμπήσαμε το κιλάκι.... Από σήμερα επιστροφή στην δουλειά, στο τρέξιμο, στην ρουτίνα μας. Η ιδέα για αυτή την πατατοσαλάτα μου ήρθε στο ταξίδι της επιστροφής και την έφτιαξα προχθές. Ήταν πολύ νόστιμη και έχει το καλό ότι τρώγεται και κρύα, οπότε βολεύει για φαγητό στο ταπεράκι!!! Και αυτή η πατατοσαλάτα κέρδισε και τον ανηψιό μου και την αδερφή μου, Σοφία, η οποία δεν έχει και ιδιαίτερη προτίμηση στον σολωμό.

Υλικά (για 2 άτομα)
5 μέτριες πατάτες
100γρ καπνιστός σολομός
1/2 κόκκινη πιπεριά
1/2 κίτρινη πιπεριά
1/2 πορτοκαλί πιπεριά
1/4 πράσινη πιπεριά
1 φρέσκο κρεμμυδάκι
4-5 λιαστές ντομάτες
1 χούφτα σπανάκι
χυμό από 1 λεμόνι

2 κσ ελαιόλαδο
2 κσ γιαούρτι
1 κσ νερό από τον βραστό σολωμό
1/2 κγ σκόνη μουστάρδας
αλάτι
Εκτέλεση:

 Πλένω τις πατάτες και τις βάζω να βράσουν (δεν τις λιώνω, να κρατάνε λίγο). Ξεφλουδίζω τις πατάτες και τις κόβω σε φέτες. Βάζω σε ένα κατσαρολάκι το χυμό από το λεμόνι και νερό, όταν βράσει ρίχνω μέσα τον σολομό, ανάλογα με το πάχος του θέλει 3 με 5 λεπτά, το βγάζω από το κατσαρολάκι και το αφήνω να κρυώσει. Ψιλοκόβω τις πιπεριές, το κρεμμυδάκι, τις λιαστές ντομάτες και το σπανάκι. Ανακατεύω το ελαιόλαδο, το γιαούρτι, την σκόνη μουστάρδας, το αλάτι και 1 κουταλιά της σούπας νερό από αυτό μέσα στο οποίο έβρασε ο σολομός. Κόβω σε κομμάτια τον σολομό.  Ανακατεύω τις πατάτες με τον κομμένο σολομό και τα ψιλοκομμένα λαχανικά, προσθέτω και την σαλτσούλα, ανακατεύω απαλά - μην λιώσω τις πατάτες και το φαγητάκι μου είναι έτοιμο.


I am finally back in the kitchen! Hip hip hurray! Back to reality, back to work, back to cooking! While on  our holiday in Crete, I refrained from cooking! My mother in law took good care of us and I had the chance to get a real nice rest. I gave her a hard time though, because my nutrition has changed completely. I will tell you all about it in a future post. Crete is a culinary heaven and unfortunately that had consequences on my weight (thank God I gained only one kilo!). Flying back home I came up with this recipe. It is delicious and can be served cold, the ideal on the go meal! My nephew and my sister Sofia gave the thumbs up, even though they are not fond of salmon.  I hope you enjoy it as much as we did. Kisses!

Ingredients (serves 2):
5 medium potatoes
1 fresh salmon fillet
1/2 red pepper
1/2 yellow pepper
1/2 orange pepper
1/4 green pepper
1 spring onion
4-5 sun dried tomatoes
1 handful of spinach leaves
juice of 1 lemon
2 Tbsp olive oil
2  Tbsp yogurt
1 Tbsp water in which salmon was cooked
1/2tsp mustard powder
salt
Directions:
Cook potatoes al dente. Cut them in pieces. Set aside. Bring water with lemon juice to a boil and cook salmon. Cooking time depends on the thickness of the fillet (3-5minutes.) When cooked, allow to cool. Finely chop peppers, onion, sundried tomatoes, spinach leaves. In a bowl combine olive oil, yogurt, mustard powder, salt and salmon stock. Chop salmon. In a large bowl combine potatoes, salmon, veggies and pour the sauce. Mix gently so that potatoes don't get mashed. Enjoy!

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Γαύρος τυλιγμένος σε αμπελόφυλλα-Anchovies wrapped in vine leaves


Ένα φαγητό που μυρίζει ακόμα καλοκαιράκι, γρήγορο, νόστιμο και θρεπτικό. Για μεζεδάκι ή και κυρίως πιάτο με ουζάκι ή ρακί, σίγουρα με καλή όρεξη!!!!

Υλικά:
Γαύρος
Αμπελόφυλλα
Φινόκιο
Κρεμμύδι
Σκόρδο
Ντομάτα
Ελαιόλαδο
Αλάτι 

Εκτέλεση
Ψιλοκόβω το φινόκιο, το κρεμμύδι, το σκόρδο και την ντομάτα. Καθαρίζω τον γαύρο, του αφαιρώ το κόκκαλο, με ένα πινελάκι τον λαδώνω, τον αλατίζω του βάζω λίγο από το ψιλοκομμένο μείγμα και το
 τυλίγω μέσα στο αμπελόφυλλο. Βάζω τα γαυράκια μου στο ταψάκι και τους ρίχνω από πάνω λίγο από το ψιλοκομμένο μείγμα και τους βάζω στον φούρνο για ψήσιμο στους 180 βαθμούς για 15 λεπτά περίπου. Συνοδέψτε με δροσερό ουζάκι και καλή παρέα.



Today we are making a delicious, easy and quick meze that makes the taste of summer linger a little longer! Fresh anchovies wrapped in vine leaves and stuffed with veggies. Yummy! The best way to enjoy them is with a shot of ouzo, the famous greek anise flavored aperitif. Take care!

Ingredients:

Vine leaves
Fresh Anchovies
fennel bulb
Onion
Garlic
Tomato
Olive oil
Salt

Directions:
Finely chop fennel bulb, tomato, onion, garlic. Clean anchovies, remove bones. Brush them with oil, season with salt. Put some of the veggie mixture on each one and wrap them with a vine leaf. Lay anchovies on a greased baking pan, top with some of the veggie mixture and bake at 180C for about 15minutes. Enjoy with good company and a shot of ouzo!



Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Hohoho chef - Λαχταριστό ρολό μπακαλιάρου-Delicious cod roll


 Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης σήμερα μαγειρεύουμε άλλη μια νοστιμιά της Ξανθής! Φτιάχνουμε ρολό μπακαλιάρου με πατατούλες στο φούρνο. Η συνταγή αυτή μας ξετρέλανε όλους! Είναι πολύ πρωτότυπη και πραγματικά λαχταριστή! Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτε! Αυτή η συνταγή μου είχε κάνει κλικ από την πρώτη φορά που την διάβασα!!!!
Η μόνη αλλαγή που έκανα είναι ότι έβαλα κάπαρη αντί για ελιές και δεν έβαλα κρεμμυδάκια και ντομάτα.

Υλικά για 4 άτομα

500γρ. φιλέτο παστού μπακαλιάρου
¾ φλιτζανιού ψίχα μπαγιάτικου ψωμιού τριμμένη (όχι μουσκεμένο)
1 αυγό χτυπημένο
1 σκελίδα σκόρδου λιωμένη
2 κουτ. σούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
2 κουτ. σούπας πράσινες ελιές ψιλοκομμένες
2 κουτ. σούπας γαλέτα
½ κιλό πατατούλες μικρές
300γρ. κρεμμύδια στιφάδου
¼ ντοματίνια ή 2 μέτριες ντομάτες
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Λίγο αλάτι
¼ φλιτζανιού ελαιόλαδο
Μερικά κομμάτια βούτυρο.

Eκτέλεση

Κόβουμε τον μπακαλιάρο σε κομμάτια και τον τοποθετούμε από την προηγούμενη μέρα σε μπολ με το δέρμα προς τα κάτω. Τον σκεπάζουμε με νερό και τον αφήνουμε για 12 τουλάχιστον ώρες αλλάζοντας το νερό τουλάχιστον πέντε φορές.
Τον τοποθετούμε σε κατσαρόλα με κρύο νερό και το φέρνουμε σε θερμοκρασία βρασμού.
Μόλις αρχίσουν να βγαίνουν φυσαλίδες χαμηλώνουμε στο ελάχιστο τη θερμοκρασία κι αφήνουμε για 10 λεπτά.
Αφαιρούμε το δέρμα όσο είναι ακόμη χλιαρός και περνάμε τον μπακαλιάρο από τη μηχανή του κιμά ή από τον μύλο των χορταρικών στο εξάρτημα με τις μεγαλύτερες τρύπες.
Σε ένα μπολ τοποθετούμε το μπακαλιάρο, την ψίχα του ψωμιού, το σκόρδο, το αυγό, το μαϊντανό και τις ελιές και λίγο πιπέρι.
Ζυμώνουμε το μείγμα και το τοποθετούμε στο ψυγείο για 1 ώρα ή αν δεν έχουμε χρόνο 15 λεπτά στην κατάψυξη.
Καθαρίζουμε τα κρεμμυδάκια και τα ζεματάμε σε βραστό νερό για 10 λεπτά.
Καθαρίζουμε τις πατατούλες και αν χρειάζεται τις κόβουμε σε μικρότερες.
Ζεματάμε τα ντοματίνια και τα ξεφλουδίζουμε.
Βγάζουμε το μείγμα του μπακαλιάρου από το ψυγείο και το φτιάχνουμε ρολό.
Το τυλίγουμε με τη γαλέτα και το τοποθετούμε σε βουτυρωμένο ταψί.
Αλατίζουμε ελαφρά τις πατάτες και τα κρεμμύδια του προσθέτουμε πιπέρι και τα τοποθετούμε γύρω από το ρολό. Τοποθετούμε ενδιάμεσα τα ντοματίνια ή τις ντομάτες σε φέτες.
Περιχύνουμε με το ελαιόλαδο και τοποθετούμε μερικά κομματάκια βουτύρου πάνω από το ρολό. Προσθέτουμε νερό μέχρι να σκεπάζονται οι πατάτες και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς κι αέρα για 1 ½ ώρα ή μέχρι να ψηθούν οι πατάτες και να ροδίσει το ρολό.`

Γλυκάκι δεν πρόλαβα να φτιάξω, όμως είχα φτιάξει στο παρελθόν την σοκολατένια τάρτα "κόλαση", η οποία ταιριάζει υπέροχα με παγωτάκι.

Second round of Hohochef game today! Xanthi's recipe is absolutely mouthwatering! Salt cod roll with potatoes!An original and tasteful idea! Try it and you won't regret it!

 Ingredients(serves 4):

500gr. salt cod fillet
¾ cup stale bread crumbs
1 beaten egg
1 garlic clove, minced
2 Tbsp parsley, finely chopped
2 Tbsp cappers
2 Tbsp bread crumbs
½ kg potatoes
1 onion, sliced
Juice of 1 lemon
Pepper
¼ cup olive oil
butter

Directions:
Cut cod in pieces and place it overnight in a bowl full of water. Change water at least 5 times and let it in the bowl for at least 12hours.
Place cod in a sausepan with cold water and bring to a boil. When you see the water bubbling, reduce heat to minimum and let cook for 10minutes. While cod still tepid, remove skin. Then put it in meat mincer.
In a bowl place cod, bread crumbs, garlic, egg, parsley, capper and season with pepper.
Knead mixture until all ingredients are well combined and let cool in the fridge for 1hour. Then form a roll with the cod mixture, sprinkle bread crumbs all over and place it in the middle of a greased baking tin.
Put the sliced potatoes and onion around the roll, season with salt and pepper, pour lemon juice and olive oil. Place some butter chunks over the roll. Pour water enough to cover potatoes and cook in preheated oven at 180 C for about 1 ½ hour. 


I had no time to make a dessert! But in the past I had made an excellent chocolate tart!It was irresistible and went great with a scoop of ice cream!

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Κροκέτες μπακαλιάρου - Bacalao croquettes

Άλλο ένα πιάτο που περίμενε υπομονετικά στον φάκελό του, μέχρι να έρθει η ώρα του να "ανέβει". Αυτές τις ψαροκροκέτες τις είχαμε φτιάξει μαζί με την Νικολίνα (νονά της Χαράς και παιδική μου φίλη) όταν φτιάξαμε την πεντάστερη μακαρονάδα. Είναι πολύ εύκολες και πολύ νόστιμες, ιδανικός μεζές για τα καλοκαιρινά βράδια, για ουζάκι ή μπυρίτσα.


Υλικά
600γρ μπακαλιάρος παστός ξαλμυρισμένος
2 αυγά
1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 ποτήρια του νερού αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1/2 ποτήρι νερό
1/2 ποτήρι μπύρα (ποτήρι του νερού)
Μαϊντανός
Αλάτι - Πιπέρι
λάδι για τηγάνισμα


Εκτέλεση
Την προηγούμενη μέρα κόβω σε κομμάτια τον μπακαλιάρο και τον βάζω σε νερό το οποίο το αλλάζω κάθε 3 ώρες, για να ξαλμυρίσει.
Αφαιρώ την πέτσα και τα κόκαλα από τον μπακαλιάρο και τον ψιλοκόβω. Σε ένα μπωλ βάζω τον ψιλοκομμένο μπακαλιάρο, τα αυγά, τον μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι, ανακατεύω. Προσθέτω νερό, μπύρα και αλεύρι και ξανανακατεύω μέχρι να γίνουν χυλός.
Σε ένα βαθύ τηγάνι βάζω αρκετό λάδι (όχι ελαιόλαδο, κάνει τις ψαροκροκέτες πολύ βαριές) και αφού ζεσταθεί καλά, με ένα κουτάλι της σούπας παίρνω τον χυλό κουταλιά κουταλιά και τον ρίχνω μέσα. Κάθε φορά που παίρνω μια κουταλιά χυλό, βουτάω το κουτάλι σε ένα μπολ με κρύο νερό. Τηγανίζω τις ψαροκροκέτες μέχρι να ροδίσουν γύρω γύρω.  Όταν τις  βγάλω από το τηγάνι τις ακουμπάω σε απορροφητικό χαρτί ή σε σουρωτήρι για να στραγγίσουν.
Η συνταγή είναι της Τασίας Δενδρινού (με μια μικρή παραλλαγή)




This recipe is one of these that have been waiting patiently to be posted for a long long time…I had cooked this yummy meze with my friend Nikolina along with that great five star spaghetti dish! These croquettes are easy to make and really tasty, ideal with a glass of beer or ouzo!

Ingredients:
600gr. Bacalao (=dried salted cod)
2 eggs
1 red onion, finely chopped
2 glasses self rising flour
½  glass water
½  glass beer
Parsley, finely chopped
Salt, Pepper
Oil for frying

Directions:
Cut the cod in pieces and place them in a bowl covered with water 12 hours before cooking. Change the water every 2 hours so that the cod gets unsalted.
Remove the skin and bones and finely chop the cod. In a bowl place cod, eggs, parsley, season with salt and pepper and mix well. Add water, beer, flour and mix again until well combined.
Heat enough vegetable oil in a deep frying pan (do not use olive oil, because the croquettes will be too oily). When heat is high, take a tablespoonful of the mixture and fry it. Fry croquettes until golden brown. When ready, place them on a plate lined with paper towel.
The recipe belongs to T.Dendrinou and I have slightly changed it.


Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Το αγαπημένο μας πιάτο ζυμαρικών - Our favourite pasta dish


Η οικογένειά μου ανέκαθεν είχε μια αδυναμία στα ζυμαρικά…Από μικρή θυμάμαι τι χαρά κάναμε σαν παιδιά, όταν η μανούλα μας έφτιαχνε μακαρόνια! Μεγαλώνοντας διευρύναμε τους γευστικούς μας ορίζοντες και αρχίσαμε να δοκιμάζουμε νέους συνδυασμούς και νέες γεύσεις…Τα ζυμαρικά τα λατρεύω ακριβώς για αυτόν τον λόγο˙ λειτουργούν σαν καμβάς που μπορείς να ζωγραφίσεις οποιαδήποτε λιχουδιά!!! Σήμερα λοιπόν σας προτείνω την αγαπημένη μακαρονάδα της οικογένειάς μου που ήταν και η πρώτη απόπειρα δημιουργίας διαφορετικού πιάτου με ζυμαρικά μακριά από την πεπατημένη και το οποίο προέκυψε πριν από 15 χρόνια! Είναι ένα νοστιμότατο και ελαφρύ πιάτο πλούσιο σε γεύση και χρώμα!

Υλικά:
500γρ. πένες
100γρ. τόνος σε λάδι
2 καρότα
1 πράσινη πιπεριά
1 κόκκινη πιπεριά
1 πορτοκαλί πιπεριά
1 κίτρινη πιπεριά
1 κρεμμύδι
2 σκόρδα
5 κλωναράκια μαϊντανού
Αλάτι και πιπέρι
4 κ.σ. ελαιόλαδο
6 κ.σ. μουστάρδα
250 ml γάλα εβαπορέ

Εκτέλεση:

Ψιλοκόβω τα λαχανικά. Στο μεταξύ βράζω τις πένες σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. Τσιγαρίζω τα λαχανικά με το λαδάκι ώσπου να μαραθούν και κατόπιν ρίχνω τον τόνο, αλατοπιπερώνω και προσθέτω το γάλα και τη μουστάρδα. Μόλις πάρουν μία βράση, αποσύρω από τη φωτιά και πασπαλίζω τη σάλτσα με τον ψιλοκομμένο μαϊντανό. Στο μεταξύ σουρώνω τις πένες και τις ανακατεύω με την πλούσια σαλτσούλα μου! Κατόπιν σερβίρω μια γενναία μερίδα και απολαμβάνω μια μακαρονάδα μούρλια!!!

My family has been a pasta fan since I was a little child! I still remember how thrilled my sisters and I were at the sight of a pasta dish on our kitchen table made by our sweet mum! As years went by, we amplified our culinary horizons and began to try new ideas and experiment with new ingredients…This is exactly the reason I adore pasta˙ it gives you the chance to create many delicious dishes! Today’s proposal is my family’s favorite pasta dish invented 15 years ago! It is really tasteful and healthy, full of flavors and colors! I hope you enjoy it as much as we do!

Ingredients:
500gr. Penne rigate
100gr. Tuna in olive oil
2 carrots
1 green pepper
1 red pepper
1 orange pepper
1 yellow pepper
1 onion
2 garlic cloves
5 parsley springs
Salt and pepper
4 Tbsp olive oil
6 Tbsp mustard
250 ml evaporated milk
Εκτέλεση:
Chop all vegetables. In the meantime cook penne according to package instructions. Saute vegetables until soft. Then season with salt and pepper, add tuna, mustard and milk, mix until well combined. When sauce comes to a boil and thickens, remove from heat and sprinkle the sauce with finely chopped parsley. Drain penne and mix them well with the sauce. Then serve and enjoy a yummy pasta dish!

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Μια Πίτα πριν το μπάργκο - Α pie before sailing


Σήμερα έχει πιτούλα σούπερ γευστική και νόστιμη, φτιάχτηκε από την ανάγκη μου να χρησιμοποιήσω το φύλλο κρούστας που έληγε και από την αγάπη μου στην αγκινάρα και τον σολωμό. Την έφτιαξα παρέα με τον κουμπαρούλη μου (τον νονό της Χαράς), μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω με φίλους και ειδικά με φίλους που αγαπάνε την κουζίνα. Με τον Δημήτρη είμαστε φίλοι από τα εφηβικά μας χρόνια και χρόνια τώρα, του αρέσει να με πειράζει διαρκώς, όχι ότι και εμένα δεν μου αρέσει, η κλασσική γυναίκα, γκρινιάζω, αλλά κατά βάθος το ευχαριστιέμαι. Πόσο όμορφες είναι οι σχέσεις των ανθρώπων, όταν περνάνε τα χρόνια και οι σχέσεις εξελλίσσονται και γίνονται πιο δυνατές, μια φιλία δύο εφήβων επισφραγίζεται με μια κουμπαριά!!! Την πιτούλα μου λοιπόν θα την αφιερώσω στον Δημητράκη που αυτές τις μέρες θα φύγει για ταξίδι, καλές θάλασσες να έχεις Μητσάκο και με το καλό να επιστρέψεις.


Υλικά:
500 γρ αγκινάρες (καθαρισμένες)
400 γρ φρέσκος σολωμός (σε μικρές μπουκίτσες)
100 γρ σπαράγγια (τεμαχισμένα)
1 κρεμμύδι ξερό (ψιλοκομμένο)
110γρ τυρί ροκφόρ
1  πακέτο φύλλο κρούστας
2 αυγά
200γρ κρέμα γάλακτος
αλάτι
λίγο ελαιόλαδο
λίγο γάλα εβαπορέ


Εκτέλεση:
Σε ένα κατσαρολάκι βάζω τις αγκινάρες με νερό (να τις σκεπάζει) και τα αφήνω να βράσουν. Σε ένα τηγάνι βάζω 2-3 κσ ελαιόλαδο και τσιγαρίζω ελαφρά το κρεμμύδι, στην συνέχεια προσθέτω τις αγκινάρες αφού πρώτα τις έχω κόψει στα τέσσερα, τον σολωμό χοντροκομμένο και τα σπαράγγια τεμαχισμένα. Προσθέτω το ροκφόρ και την κρέμα γάλακτος, όταν λιώσει το τυρί αποσύρω το τηγάνι από την φωτιά, δοκιμάζω και αλατίζω. Περιμένω λίγο να κρυώσει η γέμιση. Σε ένα ταψάκι (28 εκ) βάζω τα μισά φύλλα (δεν τα στρώνω, τα βάζω πατσαβουριαστά!!!), ρίχνω την γέμιση, χτυπάω δυο αυγά και τα ρίχνω πάνω απο την γέμιση , χτυπάω - κουνάω λίγο το ταψί μου να ανακατευτεί το αυγό και καλύπτω με τα υπόλοιπα φύλλα πάλι πατσαβουριαστά, αλοίφω τα φύλλα με λίγο γάλα εβαπορέ και ψήνω για  περίπου 25 λεπτά στους 190 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο (πάνω κάτω αντιστάσεις), μέχρι να ψηθούν τα φύλλα.
Αφήνω να κρυώσει λίγο, την κόβω και απολαμβάνω.


Todays post is a really delicious pie I improvised yesterday out of the need to use up the fillo pastry and out of my love for salmon and artichokes! I cooked it with my daughter’s godfather, Dimitris and we enjoyed it so much! I love cooking with friends and especially those who are talented in cookingWe havebeen friends with Dimitris since our childhood and he is a real teaserSo I dedicate this recipe to him who in a few days he will embark on a long journey! God bless youmy dear friend!

 
Ingredients:
500 grArtichokes, cleaned
400 grFresh salmon, cut in small chunks
100 grAsparagus, sliced
red onionfinely chopped
110 grroquefort
450 grFillo pastry 
eggs
200 gr. Cooking cream
salt
olive oil
evaporated milk

Directions:
In a saucepan place artichokes, cover them with water and let cook. In a frying pan pour 2-3 Tbsp of olive oil and saute onion, then add artichokes cut in four, salmon and asparagus. Finally add roquefort and cooking cream. When cheese has meltremove from heat and season with salt to taste. Let filling coolIn asmall greased baking tray place half of the fillo pastry sheets gathering the sheets with your fingers by pinching them in inch by inch and pour filling over them. Beat eggs and pour them over the fillingShake thebaking tray so that eggs are incorporated and cover with remaining sheets in the way mentioned above. Brush surface with evaporated milk and bake at 190C˚ for about 25 minutes in preheated oven until golden brown.
Let coolserve and enjoy!

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Αλμυρό τσιζκέικ με καπνιστό σολωμό - Savoury cheesecake with smoked salmon


 

Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα!
Ελπίζουμε να περάσατε όμορφα ό,τι κι αν κάνατε αυτές τις άγιες μέρες! Σήμερα λοιπόν που ήρθε η γλυκιά μου αδερφούλα Μανουσίνα από την Κρήτη βρήκα την ευκαιρία να μαγειρέψουμε παρέα! Διαλέξαμε να φτιάξουμε μια πρωτότυπη συνταγή που μου έχει δώσει η γλυκιά συνάδερφός μου, η Χαρά. Πρόκειται για μια αλμυρή παραλλαγή του τσιζκέικ. Η πατρότητα της συνταγής αγνοείται γι’αυτό και δεν αναφέρεται. Είναι ένα νόστιμο και πολύ ευπαρουσίαστο ορεκτικό που θα κλέψει την παράσταση σε ένα τραπέζι.
Ακολουθήσαμε επακριβώς τις οδηγίες, αλλά την επόμενη φορά που θα το φτιάξουμε, θα μειώσουμε την ποσότητα του τυριού προκειμένου η στρώση αυτή να γίνει πιο λεπτή άρα και πιο ελαφριά.



Υλικά:
150γρ. καπνιστό σολωμό
1 κιλό τυρί κρέμα σε θερμοκρασία δωματίου
3 κ.σ. βούτυρο λιωμένο
1 φλυτζ. γαλέτα
2 κ.σ. ξύσμα λεμονιού
¾ φλυτζ. ψιλοκομμένο μαϊντανό
1 ¼ φλυτζ. παρμεζάνα τριμμένη
200 ml στραγγιστό γιαούρτι
4 αυγά
Ελαιόλαδο για το άλειμμα της φόρμας
Αλάτι και πιπέρι


Εκτέλεση:
Προθερμαίνω τον φούρνο μου στους 175˚C. Λαδώνω μια φόρμα με αποσπώμενη βάση. Ανακατεύω τη γαλέτα με ¼ του φλυτζανιού παρμεζάνα και τοποθετώ το μείγμα στη βάση της φόρμας μαζί με το λιωμένο βούτυρο. Ανακατεύω και πατώ τα υλικά μου όπως θα έκανα και στο γλυκό τζικέικ. Ψιλοκόβω τον σολωμό. Σε μπλέντερ χτυπώ το τυρί κρέμα για 1-2 λεπτά ώσπου να γίνει λείο. Προσθέτω την υπόλοιπη παρμεζάνα, ένα ένα τα αυγά, χτυπώντας καλά έπειτα από κάθε προσθήκη, ½ φλυτζ. μαϊντανό, το ξύσμα, αλάτι και πιπέρι. 
Τέλος χτυπώ και το γιαούρτι ίσα ίσα για να ανακατευθεί. Αφαιρώ 2 φλυτζάνια από το μείγμα και σε αυτό ανακατεύω τον σολωμό. Απλώνω το υπόλοιπο μείγμα στη φόρμα. Από πάνω περιχύνω το μείγμα του σολωμού ισιώνοντας την επιφάνεια με μια σπάτουλα.  Ψήνω στη μέση του φούρνου για περίπου 45 λεπτά. Σβήνω τον φούρνο, ανοίγω την πόρτα και αφήνω μέσα το φαγάκι μου για 30 λεπτά ακόμα. Κατόπιν το βγάζω και το αφήνω να κρυώσει 15 λεπτά. Επιτέλους είναι έτοιμο να σερβιριστεί και να εξαφανιστεί!

Hello everybody! We hope you had a lovely time during these holy days! Today my sweet sister Manousina came back from Crete and we found the time to cook together! We picked an original recipe that a sweet colleague of mine had given me a long time ago. It is a savoury version of cheesecake! We don’t know the creator of the recipe, that’s why there is no mention about it. This appetizer is really tasteful andimpressive.
We have faithfully followed the directions but next time we are going to reduce the quantity of the cream cheese in order to get a thinner and lighter cheese layer.

Ingredients:
150gr. Smoked salmon
1 kg cheese cream at room temperature
3 Tbsp butter melted
1 cup bread crumbs
2 Tbsp grated lemon zest
¾ cup parsley finely chopped
1 ¼ cup parmesan grated
200 ml strained yogurt
4 eggs
Olive oil (for greasing)
Salt and pepper


Directions:
Preheat oven at 175˚C. Grease a spring form tin. Combine bread crumbs with ¼ cup of parmesan and place this mixture on the basis of the springform tin along with the melted butter. Mix the ingredients and press them with your fingers as if you were making a sweet cheesecake.Finely chop salmon. In blender beat cream cheese for 1-2 minutes until smooth. Add the rest of the parmesan, eggs (one by one) beating wellafter each ingredient addition, parsley, zest, salt and pepper.Finally beat yogurt a little (just to be incorporated to the other ingredients. Keep two cups of the mixture and mix salmon in it. Spread the rest of the mixture in the springform tin. Pour the salmon mixture and even thesurface with a spatula. . Bake on the middle rack of the oven for almost 45 minutes. Turn the oven off, let the oven door open and wait foranother 30 minutes. Then take it out of the oven and let cool for 15 minutes. It is finally ready to be served and devoured!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder