The Veggie Sisters

Latest recipes from The Veggie Sisters

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Κάτι στα γρήγορα

Αυτές τις μέρες τρέχω και δεν φτάνω..... Από τη μία οι ετοιμασίες για την βάπτιση και το τραπέζι της παραμονής και από την άλλη η μικρή μου που ανέβασε πυρετό. Σήμερα το κοριτσάκι μου ευτυχώς είναι καλύτερα. Βρήκα και εγώ την ευκαιρία να μπω λίγο στα μπλογκοσπιτάκια σας και  να κάνω μια αναρτησούλα μικρή και γρήγορη. Για άλλη μια φορά σας ευχαριστώ για τις ευχές σας για τη ζουζούνα μου και για την πολύτιμη βοήθειά σας για το τραπέζι.

Αράβικη πιτούλα με σολωμό


Υλικά
1 αράβικη πιτούλα (μεγάλη)
80 γραμμάρια καπνιστό σολωμό
4-5 κομματάκια τυράκι της επιλογής σας, εγώ έχω βάλει κασέρι Μυτιλήνης
αγγουράκι σε λεπτές φέτες
50 γραμμάρια γιαούρτι
1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
δυόσμο, άνηθο

Εκτέλεση
 Ανακατεύω το γιαούρτι με το ελαιόλαδο, τον ψιλοκομμένο δυόσμο και άνηθο.
Απλώνω πάνω στην πιτούλα μου, την γιαουρτένια σως και βάζω πάνω τον σολωμό σε κομμάτια, το αγγουράκι σε λεπτές φέτες και το τυράκι κομμένο ορθογώνια κομμάτια. Τυλίγω την πιτούλα μου και την κόβω σε 2 ή 4 κομμάτια για να φαγωθεί πιο εύκολα.
Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό μας, για το βιβλίο Cupcakes της Martha Stewart

8 σχόλια:

  1. Δήμητρα μου περαστικά στο κοριτσάκι σου!!!
    Τρελαίνομαι για καπνιστό σολομό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικούλια στη ζουζουνίτσα σου και μην αγχώνεσαι, όλα θα πάνε καλά!!!

    Τέλειες οι πιτούλες με το σολωμό, τρελαίνομαι...

    Φιλάκια γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. περαστικα στη ζουζουνα σου καλη μουυυυυυ... με γιαουρτι δεν το ειχα δοκιμασει ποτε μονο με μαγιονεζα ... να κατι πιο ελαφρυ και υγιεινοοοοο... σε ευχαριστωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά στο μικρούλι...Οι μικρομάνες τάχουν αυτά.Τίποτα δεν μπορούν να προγραμματίσουν.(Κι οι μεγαλομάνες ενίοτε...)
    Υπέροχο "κάτι στα γρήγορα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά στο μικρούλι σου. Μου αρέσουν πολύ οι αραβικές πίτες και αυτή με το σολωμό ακόμη πιο πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίος καλοκαιρινός συνδυασμός! Φαίνεται πολύ γευστικό! Περαστικά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά σας! Το φαγητό γρήγορο και νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder